Snart...
-
Senaste inläggen
- Båtkoll i Trosa hamn 20260625 25 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | Flerskrov och Doublehanded 25 juni, 2026
- Äntligen Onsdagssegling 25 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | SRS och Classic på Visbybanan 23 juni, 2026
- Båtkoll i Trosa hamn 20260623 23 juni, 2026
- Magnus 22 juni, 2026 at 22:22 on Båtkoll i Trosa hamn 20260622https://www.boatshop24.com/se/boat/1982-dehler-optima-98-9571868/
- Niklas 21 juni, 2026 at 17:32 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startHåller med dig. Mycket info kan vara bättre.
- JohanC 21 juni, 2026 at 17:20 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startHåller med om att det är havskappsegling, men vill man ändå följa det på plats kanske KSSS kunde underlätta lite?
- Niklas 21 juni, 2026 at 10:18 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startFörstår vad du menar. Men Havskappsegling och publik är inte en lätt kombo. Förr i tiden startade man utanför Revenge-grundet.
- JohanC 21 juni, 2026 at 10:09 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startKommer nog inte följa GR så noga i år. Tycker att KSSS har glömt bort publiken. Var på plats på
- Linus 17 juni, 2026 at 14:51 on Båtkoll i Trosa hamn 20250716Det stämmer att den grå 36 fotaren med GKSS-emblemet i fören är en Puzzle 36. Det är vår :-) Båt
- Magnus 16 juni, 2026 at 14:31 on Båtkoll i Trosa hamn 20260616https://se.yachtworld.com/yacht/1980-rival-34-10163427/
- Niklas 7 juni, 2026 at 13:31 on Gotland Runt 2026 | 188 anmälda186 anmälda nu. Några har kommit till, men några fler har fallit ifrån. Det går att anmäla sig till och
Meta
Etikettarkiv: NäBK
• Erik Lindén distrikstmästare i OP
Sörmlandscupens femte delsegling avgjordes i helgen i Nyköpings regi. Deltagarantalet var fina 31 jollar, och det visar ju att det finns en framtid för sörmländsk jollesegling. Det blåste rätt friska vindar under söndagen och flera av seglarna valde att stanna … Fortsätt läsa
Publicerat i Jolle, Sörmland, Trosa Båtklubb
Etiketter DM, NäBK, NySS, Optimistjolle, Södermanland
Lämna en kommentar
• Erik Lindén vinnare i Nävekvarn
Sörmlandscupen kom i helgen till ett blåsigt Nävekvarn. Under lördagens träning med coachen Per Gustavsson blåste det på ordentligt. En film från träningen finns här >>> Till söndagens tävlingar avtog vinden så att i alla fall den röd/blå optimistklassen kunde … Fortsätt läsa
Publicerat i Jolle, Sörmland
Etiketter NäBK, Nävekvarns BK, Optimistjolle, Sörmlandscupen
2 kommentarer