Nu har vi hjälpt våren lite på traven. I går skottade vi fram Tango ur snödrivorna. Men det lär ta tid innan det är snöfritt på båtklubben. Snön ligger meterdjup mellan båtarna, och där är det ju mest skugga också.
Snart...
-
Senaste inläggen
- Gotland Runt 2026 | 3 timmar till start 28 juni, 2026
- Båtkoll i Trosa hamn 20260627 27 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | SRS B och A 27 juni, 2026
- Båtkoll i Trosa hamn 20260626 26 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | SRS D och C 26 juni, 2026
- Niklas 28 juni, 2026 at 12:58 on Gotland Runt 2026 | 3 timmar till startJa, det första åskvädret ser ut att dra något längre ut. Sedan ligger det ett åskväder över Norrköping. 18 m/s
- JohanC 28 juni, 2026 at 12:53 on Gotland Runt 2026 | 3 timmar till startTror inte det blir så mycket regn och åska i Sandhamn, det ser ut att gå öster om Sandströms. Det
- Niklas 28 juni, 2026 at 11:19 on Gotland Runt 2026 | 3 timmar till startStarten uppskjuten till kl. 16.00
- Niklas 28 juni, 2026 at 10:09 on Gotland Runt 2026 | SRS B och AJa, Macchiato ska vi nog hålla koll på. Såg inte att Mattias Gustavsson seglar med där.
- Jocke 27 juni, 2026 at 13:55 on Gotland Runt 2026 | SRS B och ATror också att Diva 34 SC Macciato kan vara topp 3… mkt snabb i lättvind och med Martin Olsson +
- Magnus 27 juni, 2026 at 07:17 on Båtkoll i Trosa hamn 20260626https://batagent.se/batar/morgan-out-island-41-mariestad-1975/
- Mattias T 27 juni, 2026 at 00:41 on Båtkoll i Trosa hamn 20260626Cenit 33:an Tessla har en egen Youtube-kanal !
Meta

Hej Niklas,
Vågar vi hoppas på högt vattenstånd för en ”rensning” av snöhögarna i skuggan mellan båtarna…:)
Då slipper ni kran för sjösättning också