Nu har vi hjälpt våren lite på traven. I går skottade vi fram Tango ur snödrivorna. Men det lär ta tid innan det är snöfritt på båtklubben. Snön ligger meterdjup mellan båtarna, och där är det ju mest skugga också.
Snart...
-
Senaste inläggen
- Gotland Runt 2026 | SRS B och A 27 juni, 2026
- Båtkoll i Trosa hamn 20260626 26 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | SRS D och C 26 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | ORCi 26 juni, 2026
- Båtkoll i Trosa hamn 20260625 25 juni, 2026
- Magnus 27 juni, 2026 at 07:17 on Båtkoll i Trosa hamn 20260626https://batagent.se/batar/morgan-out-island-41-mariestad-1975/
- Mattias T 27 juni, 2026 at 00:41 on Båtkoll i Trosa hamn 20260626Cenit 33:an Tessla har en egen Youtube-kanal !
- Oscar Ekelund 26 juni, 2026 at 19:12 on Gotland Runt 2026 | ORCiHej! Jag har med stort intresse följt din blogg under många år. Oscar heter jag och har havskappsegling mkt dom
- Magnus 22 juni, 2026 at 22:22 on Båtkoll i Trosa hamn 20260622https://www.boatshop24.com/se/boat/1982-dehler-optima-98-9571868/
- Niklas 21 juni, 2026 at 17:32 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startHåller med dig. Mycket info kan vara bättre.
- JohanC 21 juni, 2026 at 17:20 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startHåller med om att det är havskappsegling, men vill man ändå följa det på plats kanske KSSS kunde underlätta lite?
- Niklas 21 juni, 2026 at 10:18 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startFörstår vad du menar. Men Havskappsegling och publik är inte en lätt kombo. Förr i tiden startade man utanför Revenge-grundet.
Meta

Hej Niklas,
Vågar vi hoppas på högt vattenstånd för en ”rensning” av snöhögarna i skuggan mellan båtarna…:)
Då slipper ni kran för sjösättning också