Nu är det dags för alla A22- och Rivalseglare att anmäla sig till årets SM som i sommar avgörs på vattnen utanför Nyköping. Förutom SM-tävlingarna blir det dessutom en öppen klass för andra skärgårdskryssare. NySS klubbholme Broken blir bas och Örsbaken blir seglingsområdet.
26 till 30 juni är dagarna ni ska boka in.
Snart...
-
Senaste inläggen
- Båtkoll i Trosa hamn 20260626 26 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | SRS D och C 26 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | ORCi 26 juni, 2026
- Båtkoll i Trosa hamn 20260625 25 juni, 2026
- Gotland Runt 2026 | Flerskrov och Doublehanded 25 juni, 2026
- Magnus 27 juni, 2026 at 07:17 on Båtkoll i Trosa hamn 20260626https://batagent.se/batar/morgan-out-island-41-mariestad-1975/
- Mattias T 27 juni, 2026 at 00:41 on Båtkoll i Trosa hamn 20260626Cenit 33:an Tessla har en egen Youtube-kanal !
- Oscar Ekelund 26 juni, 2026 at 19:12 on Gotland Runt 2026 | ORCiHej! Jag har med stort intresse följt din blogg under många år. Oscar heter jag och har havskappsegling mkt dom
- Magnus 22 juni, 2026 at 22:22 on Båtkoll i Trosa hamn 20260622https://www.boatshop24.com/se/boat/1982-dehler-optima-98-9571868/
- Niklas 21 juni, 2026 at 17:32 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startHåller med dig. Mycket info kan vara bättre.
- JohanC 21 juni, 2026 at 17:20 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startHåller med om att det är havskappsegling, men vill man ändå följa det på plats kanske KSSS kunde underlätta lite?
- Niklas 21 juni, 2026 at 10:18 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startFörstår vad du menar. Men Havskappsegling och publik är inte en lätt kombo. Förr i tiden startade man utanför Revenge-grundet.
- JohanC 21 juni, 2026 at 10:09 on Gotland Runt 2026 | En vecka till startKommer nog inte följa GR så noga i år. Tycker att KSSS har glömt bort publiken. Var på plats på
Meta
NySS önskar alla hjärtligt välkomna till Broken i sommar…..”lycksalighetens Ö”
//Per
proj.led SM 2013