• Hamnen.se skriver öppet brev till TV-sporten.

Båtportalen Hamnen.se med seglaren Hasse Bauer i spetsen har skrivit ett öppet brev till TV-sporten med anledning av den obefintliga bevakningen av segling.

I helgen seglade i Sandhamn tävlingen Mästarnas Mästare där samtliga Svenska Mästare var inbjudna, samt ett par wildcards. Många mer eller mindre kända seglare fanns på plats publiktvänligt nära land. Själva tävlingen är kanske inte det mest rättvisa. Men det hade gått att göra ett bra seglingsreportage med många meriterade seglare, Optimistjolleseglare, OS-seglare, VM-seglare och Arne K Larssen. Återstår att se om Hasse Bauer får något svar. Har för mig att Skota.se för nått år sedan skickade ett liknande brev till Albert Svanberg på TV-sporten.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

0 comments for “• Hamnen.se skriver öppet brev till TV-sporten.

1. Tomas Ohlson
    24 oktober, 2007 at 18:10

Går det att spela fotboll på en segelbåt kanske! klart att det inte e med nåt.

2. Anders
    31 oktober, 2007 at 14:28

Jag är helt övertygad om att Albert Svanberg får mängder av liknande brev från Varpaförbundet, Castingförbundet, Bridgeförbundet, Sidovagnsförbundet, Brännbollsförbundet etc. Klart att det är helt upp till oss att leverera bra och produktionsvänliga seglingar.

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *